Wednesday, July 25, 2012

RAWR Shop- 5 Years of Cuteness


Happy hump day, lovers and friends!!
Yesterday I brought the RAWR Shop to a very special girl who's turning 5 this weekend.

When I whipped out my kit, her eyes lit up like a Christmas tree...it was an explosion of cute.
Without any hesitation, she immediately decided that she wants PINK and GLITTER BOMBS. 
Perfect.

So I layered on Color Club's Electro Candy and Claire's Candy Shop

Then we moved on to her toes:
This is Sally Hansen Xtreme Wear's Red Carpet, and a white nail art polish for the dots.
We had to redo this pedi several times because she was itchy....haha

Just when I thought we were done....she started mumbling and said
"what if...what if....we put all tha different colours on all of the 10 hands on my fingers"

10 hands on your fingers? I asked.

"YEA! THIS ONE AND THIS ONE AND THIS AND THIS AND THIS!!!!"
She got way more excited. hehehe


I was pretty surprised because she knew exactly what colour and design she wanted on each finger.
Yup. Young Nail Artist in training.

Her mom asked her why she didn't keep it the way it was before since it looked WAY nicer...
"But mom...I LOVE this...." She looked up with the biggest grin on her face.

How do you say no after THAT comment????????? 
*melts*

THIS- is the face of a satisfied 5 year old to be.

After we were done. She said to me that she wants a different colour next year.
I'm apparently booked a year in advance for her 6th birthday. HAHA!!

Then when I packed up, she puts her hand on my kit and said:
"Aunty Winnie....can you give this to me when I'm 10? I wanna be like you"

night = MADE
...annnnnd....que heart explosion...

So here they are, her awesome everything!

Happy Birthday, pretend daughter.

<3

9 comments:

  1. Haha, that is so adorable. I remember wanting to play with mom's nail polishes when I was younger. And then I got my own mini set of Tinkerbell polishes or something...but I could only use those with supervision!

    ReplyDelete
  2. Soooo cute! I love that she totally pulled a Dani: "WHAT IF we ______." Haha! Definitely a nail artist in training. You may have just inspired the future's biggest nail artist! :)

    ReplyDelete
  3. Awww!! This is so adorable, and totally heart melting. I love that she wants to be like you . . . I can't think of anyone better to look up to. :)

    ReplyDelete
  4. RIGHT?! Kids are totally awesome.....in small quantities..... and when you can give them back at the end of the night......lol

    ReplyDelete
  5. Wouldn't that be something!! Cutest little person ever! <3

    ReplyDelete
  6. haha I was never allowed nail polish when i was little....
    I do remember eating my mom's lipsticks.....she didn't like me that much back then....
    and FYI, it didn't taste very good either LOL

    ReplyDelete
  7. Aww this is just too cute!! She's so precious! :D

    ReplyDelete
  8. TracyBeautyReflectionsAugust 7, 2012 at 5:17 PM

    AWWWW so CUTE all of it! She's adorable! And so are you!

    ReplyDelete